2013/07/21

BLACK&WHITE AGAIN

Dzisiejszy post znowu będzie typowo "na sportowo". Na samym początku zaznaczę, że tak jak poprzednio stylizacja nie była stworzona z myślą o blogu. Ostateczna decyzja o założeniu go padła dopiero właśnie pod koniec tej sesji. Zdjęcia wykonała Paulina Brudny, z którą pracowało się tak przyjemnie, że nawet nie zauważyłam kiedy skończyłyśmy! Jak dla mnie zdjęcia cudo, ale oceńcie sami :)

Moje umiłowanie do czerni i bieli przejawiło się także w tym outficie. Postawiłam na skórzane spodnie luźniejsze w kroku, białą koszulkę DIY z wycięciami na plecach, pod którą znalazł się czarny siatkowy top. Na nóżkach znowu moje ukochane Nike Air Force. Całość dopełniłam złotym, łańcuchowym naszyjnikiem i łańcuszkami w formie bransoletek. 














Kolejny post postaram się dodać w przyszłym tygodniu, tymczasem piszcie co myślicie!


More different photos:




XOXO


4 comments:

  1. kocham taki sportowy styl, ta stylizacja jest idealna!! :)
    czekam na kolejne Twoje posty z niecierpliwoscia! blog zaczelas swietnie!

    http://ohmygabi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czad :) Trafiłam do Ciebie przez Fashion Wall :) I jestem zachwycona, że zapytam patrząc po sile jaką masz w rekach i innych fotach, trendujesz pole dane? ;)

    ReplyDelete